Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain
Mushroom Cat Water Fountain

Mushroom Cat Water Fountain

$69.99 $79.99   Save
20%
Color Green
Size L
Delivery 3-5 Days to arrive
quantity

Item is in stock Only 0 left in stock Item is out of stock Item is unavailable

Free Shipping
Description
HP7.0.1 O-手机端
Shop with Confidence:

                

Features:

  • Automatic cat water fountain allows cats' need of flowing water!
  • Safe Ceramic Material: Made of high-quality ceramic material, sturdy, durable, and long service life. Crafted from food-grade ceramic, safe for kitties and puppies.
  • Reliable Filtration System: We use filter sponge layers to filter impurities, volcanic rocks to purify water, rid the water of unpleasant smells, medical stones to balance PH value, ceramic carbon balls to absorb impurities, soften water quality, and catch any hair that falls in. 
  • Quiet Water Pump Design: With the designed water pump, our fountain can circulate running water, making the water quality healthy. With the upgrade super quiet pump, you can hardly hear the sound of the water, which will not affect you and your pet.
  • Large Litre Water Capacity: Large water capacity reduces the need for refilling, great for the pet parent who is always away for a weekend.
  • Easy to Clean: The whole body is removable and washable, leaving no dirt, keeping the cat drinking fountain sporty and hygienic.

Please note that due to the handcrafted nature of ceramic, there may be slight color variations between batches caused by glaze and firing temperatures.

    Design Points:

    • Cute mushroom-shaped look
    • Cats like drinking running water
    • Five-fold Filtration, build-in replaceable filter box
    • IPX-8 Submersible water pump
    • Natural Spring
    • Sleep-level mute--40 Db

    Package:

    Our Materials:

    • High-quality Ceramic Body & Fully Ceramic

    Power: 1-3W Voltage: DC 5V

    Size Instruction:

    Switch to
    CMIN
    Style Length Width
    Hight
    S
    14
    14
    19
    L
    18
    18
    19

    *This data was obtained from manually measuring the product, it may be off by 1-2 inches (2-3cm).

    Tips: 

    The package does not contain a USB plug.

    *Care Instruction:

    • Please rinse the filter box for 2 minutes to flush out the filter element impurities caused by collision before first use.
    • To achieve the ideal filtering effect, it is recommended to replace the filter box once a month.
    ASSEMBLY STEPS
    HP7.0.1 O-手机端

    Customer Reviews

    Based on 35 reviews
    74%
    (26)
    17%
    (6)
    3%
    (1)
    0%
    (0)
    6%
    (2)
    K
    Kendall M.
    Stopped working after a couple months

    Loved this fountain, although I wish it held more water, but it just completely quit working after two months. I tried contacting customer service immediately after and never heard anything back. It's a lot of money for something that doesn't last long at all!

    Dear Customer,

    Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about the issue with your fountain. During holidays or weekends, our customer service team may experience delays in responding, but rest assured, I have notified them to prioritize your product issue once back in the office.

    However, they have checked records and did not find any emails from the email address associated with your account. Could you please check and resend your email to ensure they receive it?

    We are committed to resolving this for you as quickly as possible. Thank you for your patience and understanding.

    Best regards,
    Rose

    E
    E.A.
    DON'T WASTE YOUR MONEY

    This was such a disappointment. I bought this 8 months ago - it worked fine, though it's not at all noiseless. I bought a TON of the replacement filters for it (like over a year's worth) and now I can't even use them because the top part shattered when I was cleaning it. Now I'm stuck with all of the associated materials which I can no longer use, and Happy and Polly refused to send me a replacement - they only offered me a discount to buy a new one, but why should I spend more money on something that broke so soon after buying? This is a complete waste of money and I will never buy from this site ever again. The quality of their products is too poor for me to give them any more of my business. The other things I bought from them have also been extremely disappointing. They look cute but they are not functional.

    Dear Customer,

    Thank you for sharing your experience with our Pet Ceramic Water Fountain and for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience caused and appreciate the opportunity to address your concerns.

    Ceramic is fragile, and I'm sorry to hear it was broken it while you clean it. As indicated on our product page, we offer a 30-Day Guarantee and a 3-month free warranty specifically for quality-related issues. We regret to tell that as your purchase was made eight months ago and falls outside of our three-month free warranty period, we are unable to offer a free replacement for this issue, which is not related to a product defect.

    However, we value your satisfaction and understand your disappointment. Despite the warranty period expiration, we are committed to assisting you with a significant discount towards purchasing a new replacement item.

    We understand your frustration and would like to discuss the discount further to ensure your satisfaction. If you are not satisfied with the 40% discount offered by our customer service colleagues, could you please reach out to us via email to negotiate a more suitable discount for your replacement purchase?

    We value your understanding and are eager to resolve this matter to your satisfaction. Thank you for your patience, and we look forward to your response.

    Best regards,
    Rose

    L
    Libby

    Arrived broken a week ago, I sent pictures and they sent me a new one in perfect condition in just a few days. Super cute and great quality materials. Small size is actually perfect, it isnt too small at all.

    K
    Kody

    Cutest cat water fountain ever! My first item arrived broken, but they were so quick to respond and send me a new one. :-)