Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
Moon Ship Cat Tree
$99.99

$139.99

Moon Ship Cat Tree

QUANTITY
+
Delivery
Automatic Discount in Checkout
LIMITED STOCK, GET IT NOW
0
:
0
:
0
:
0

Highly recommend this multifunctional building block cat tree. It is different from others because it equips with a cat scratching board, which meets the needs of cats scratching and reduces stress and anxiety.

Features:

  • This Moon Ship climbing tree allows kittens to scratch, climb, move, jump and protect their furniture
  • Stability is always the priority. The triangle design ensures its stability.
  •  Partition design. Cats will not interfere with each other when they play and rest.
  •  The corrugated paper cat scratching board is replaceable and easy to use
  • Made of highly qualified harmless lumber and wrapped by hand with a natural sisal rope, which provides an ideal surface

Our Material:

  • High-qualified harmless timber wrapped by natural sisal rope.

Product Measurements:

Switch to
CM IN
Style Length Width Height Capacity
one-size
89 38 109 < 15 lbs

*This data was obtained by manually measuring the product, it may be off by 1-2 inches (2-3cm).

 

Customer Reviews

Based on 9 reviews
56%
(5)
11%
(1)
0%
(0)
22%
(2)
11%
(1)
S
S.
Hard to Install and customer service wasn't much of help

I left a 1 star review and couldn’t find it anymore so I’m retyping this review for potential buyers. (This review might get 2 stars if they are deleting 1 star reviews.I just want potential buyers to be aware of the issue so I want this review to stay up on the website.)
Very hard to install and customer service was not helpful at all. I sent detailed pictures via insta DM to ask for help since I wasn’t able to do it just by looking at the instructions. All they told me was to flip the board. The holes/slots do not line up at all. I took it apart and reassembled it MULTIPLE TIMES to make sure I wasn’t missing anything. I asked MULTIPLE people to help assemble the cat tree in case I misread the instructions. All they replied via insta DM was to flip the board. WHICH I HAVE TRIED MULTIPLE TIMES BEFORE REACHING OUT to them. Not sure if the product came defective but the customer service literally kept telling me to ust flip the board as if I haven’t done it multiple times already. I have another cat tree from them which I liked but from this experience, I will never buy again from Happy & Polly. They do not take responsibility for products arriving with manufacturer defects. I just saw another review saying the holes do not line up. So, I’m assuming this new batch of Moon Ship Cat Tree might be defective.I still haven't figured out how to assemble it. When I asked if I'm supposed to return or exchange, they told me to flip the board and try again. I received the product in the first week of March and it has been collecting dust in the storage room half assembled.

Hello,

Thank you for reaching out and sharing your feedback about the Moon Ship Cat Tree. We apologize for the difficulties you experienced during the installation process and the lack of effective assistance from our customer service.

We have reviewed your case, and we are committed to resolving this issue for you. To ensure that you receive the necessary support, we have already sent you an email with detailed instructions and guidance on how to properly install the Moon Ship Cat Tree. One of our team members will be available to assist you through email correspondence.

Please check your inbox, and we'll get back to you within 48 hours once got your email.

If you have any additional concerns or questions, please don't hesitate to let us know. We are here to help and ensure that you have a positive experience with our product.

Thank you for your understanding and patience.

S
Stella
Hard to Install and customer service wasn't much of help

Very hard to install, not sure if the holes in the wood pieces are drilled at the wrong place during manufacture but I still haven't figure out how to install it. Talked to the customer service via Insta DM. They kept telling me to flip the wood board but still doesn't work. I have taken it apart and reassembled it MULTIPLE TIMES. I asked MULTIPLE PEOPLE to help me assemble to make sure I wasn't misreading the instructions. No luck so far. Still siting in the storage room half assembled. I liked the other cat tree I purchased from here but never buying anything else from here since customer service won't be much help if the product came defective.

Hello,

Thank you for reaching out and sharing your feedback about the Moon Ship Cat Tree. I apologize for the difficulties you experienced during the installation process and the lack of effective assistance from our customer service.

I have reviewed your case, and we are committed to resolving this issue for you. To ensure that you receive the necessary support, we will arrange for one of our team members to personally assist you in properly installing the Moon Ship Cat Tree by emails. They will work closely with you to address any installation challenges and provide step-by-step guidance.

Please check your inbox, we already sent you an email. And we'll get back to you within 48 hours.

If you have any additional concerns or questions, please don't hesitate to let us know.

A
A.W.
Meh

Building it was not easy. The slots didn’t even line up in some parts and the manual wasn’t very detailed. Not worth the money.

Hello,

We are sorry to hear that you had a negative experience with the Moon Ship Cat Tree.

We value your feedback and would like to understand the issue in more detail of misaligned slots so that we can address the problem and prevent it from happening in the future. Could you please provide us with some pictures? And we will report the manual to the responsible department and improve it.

We sent you emails to address the issues you've experienced. Please reply and we will do our best to find a solution that meets your needs and exceeds your expectations.

A
A.F.
Horrible

My cat tree after less than 3 months

Customer Reviews

Based on 9 reviews
56%
(5)
11%
(1)
0%
(0)
22%
(2)
11%
(1)
S
S.
Hard to Install and customer service wasn't much of help

I left a 1 star review and couldn’t find it anymore so I’m retyping this review for potential buyers. (This review might get 2 stars if they are deleting 1 star reviews.I just want potential buyers to be aware of the issue so I want this review to stay up on the website.)
Very hard to install and customer service was not helpful at all. I sent detailed pictures via insta DM to ask for help since I wasn’t able to do it just by looking at the instructions. All they told me was to flip the board. The holes/slots do not line up at all. I took it apart and reassembled it MULTIPLE TIMES to make sure I wasn’t missing anything. I asked MULTIPLE people to help assemble the cat tree in case I misread the instructions. All they replied via insta DM was to flip the board. WHICH I HAVE TRIED MULTIPLE TIMES BEFORE REACHING OUT to them. Not sure if the product came defective but the customer service literally kept telling me to ust flip the board as if I haven’t done it multiple times already. I have another cat tree from them which I liked but from this experience, I will never buy again from Happy & Polly. They do not take responsibility for products arriving with manufacturer defects. I just saw another review saying the holes do not line up. So, I’m assuming this new batch of Moon Ship Cat Tree might be defective.I still haven't figured out how to assemble it. When I asked if I'm supposed to return or exchange, they told me to flip the board and try again. I received the product in the first week of March and it has been collecting dust in the storage room half assembled.

Hello,

Thank you for reaching out and sharing your feedback about the Moon Ship Cat Tree. We apologize for the difficulties you experienced during the installation process and the lack of effective assistance from our customer service.

We have reviewed your case, and we are committed to resolving this issue for you. To ensure that you receive the necessary support, we have already sent you an email with detailed instructions and guidance on how to properly install the Moon Ship Cat Tree. One of our team members will be available to assist you through email correspondence.

Please check your inbox, and we'll get back to you within 48 hours once got your email.

If you have any additional concerns or questions, please don't hesitate to let us know. We are here to help and ensure that you have a positive experience with our product.

Thank you for your understanding and patience.

S
Stella
Hard to Install and customer service wasn't much of help

Very hard to install, not sure if the holes in the wood pieces are drilled at the wrong place during manufacture but I still haven't figure out how to install it. Talked to the customer service via Insta DM. They kept telling me to flip the wood board but still doesn't work. I have taken it apart and reassembled it MULTIPLE TIMES. I asked MULTIPLE PEOPLE to help me assemble to make sure I wasn't misreading the instructions. No luck so far. Still siting in the storage room half assembled. I liked the other cat tree I purchased from here but never buying anything else from here since customer service won't be much help if the product came defective.

Hello,

Thank you for reaching out and sharing your feedback about the Moon Ship Cat Tree. I apologize for the difficulties you experienced during the installation process and the lack of effective assistance from our customer service.

I have reviewed your case, and we are committed to resolving this issue for you. To ensure that you receive the necessary support, we will arrange for one of our team members to personally assist you in properly installing the Moon Ship Cat Tree by emails. They will work closely with you to address any installation challenges and provide step-by-step guidance.

Please check your inbox, we already sent you an email. And we'll get back to you within 48 hours.

If you have any additional concerns or questions, please don't hesitate to let us know.

A
A.W.
Meh

Building it was not easy. The slots didn’t even line up in some parts and the manual wasn’t very detailed. Not worth the money.

Hello,

We are sorry to hear that you had a negative experience with the Moon Ship Cat Tree.

We value your feedback and would like to understand the issue in more detail of misaligned slots so that we can address the problem and prevent it from happening in the future. Could you please provide us with some pictures? And we will report the manual to the responsible department and improve it.

We sent you emails to address the issues you've experienced. Please reply and we will do our best to find a solution that meets your needs and exceeds your expectations.

A
A.F.
Horrible

My cat tree after less than 3 months